niedziela, 26 maja 2013

ZAWIESZENIE

Jak zauważyliście blog się "uszkodził ". Ostatnio nie mam czasu, aby dodawać posty. Blog, więc zostaje zawieszony do czasu naprawienia błędów. Wszystkich którzy czytali bardzo przepraszam za zaniedbanie. Mam nadzieję jak najszybciej do was wrócić. Bye Bye :*

czwartek, 2 maja 2013

Nowa kolekcja w Daybreaker oraz Bitemarks

Daybreaker



   




Stylizacja stworzona z tych ubrać troszkę na sportowo, ale równie kryje się tu odrobina elegancji. Czarny beret dodaje powagi stylizacji .
Można by jej przypisać wiele tytułów, ponieważ różnorodność ubrań pokazuje wiele styli :)
Bitemarks



 Stylizacja z ubrań butiku Bitemarks. Pastelowe kolory idealne na lato   mówią same za siebie. Wszystkie ubrania na tej samej bazie kolorów pięknie się łączą w jedną całość :)
Oczywiście muszę dodać że wszystkie ubrania z obydwóch mini kolekcji są bardzo starannie wykonane z dopracowaniem najmniejszych szczegółów.

Stylizacja z obydwóch mini kolekcji z dodatkiem paru innych ubrań :)



Stylistka !

Nowa zakładka - Stylistka 

Możecie składać mi zamówienia z tematyką na konkursy lub potrzebne wam stylizacje z podanymi ubraniami. Wszystkie szczegóły proszę o podawanie w mailu :)
Będę je realizowała za darmo lub za małą opłatą w postaci prezentu.
Przyjmę każde zamówienie, potrzebne wam. Realizuję w przeciągu dnia, jeżeli od razu zobaczę będzie to najwyżej 30 minut. Zamówienia wysyłajcie na e-mail czerwono_wlosa@wp.pl
ZAMÓWIENIA MOŻNA RÓWNIEŻ SKŁADAĆ W KOMENTARZU !!! :)
Mam nadzieję że nowa opcja wam się podoba. :)
Czekam na pierwsze zamówienia :)

środa, 1 maja 2013

Stylomierz

Niedawno została przysłana stylizacja z prośbą o ocenienie jej.
Oto ona :)  





Na pierwszy rzut oka stylizacji dużo zarzucić się nie da.
Jednak jest wiele detali wymagających poprawy. Zaczynając od twarzy,
kolor oczu i grymas ust daje nieprzyjemny efekt. Pod prawą brwią można zauważyć dodatek, który niezbyt łączy się z resztą. Włosom nie mogę nic zarzucić, kolor i ułożenie pasuje do ubioru. Biała luźna bluzka i bordowe łączą się w estetyczną całość. Duże, czarne buty wyrzuciłabym z tej stylizacji. W ogóle nie współgrają z resztą, militarny charakter butów zabija dość skromny ubiór.

twarz 8/25
włosy 20/25
ubiór 30/50
całość 58/100

Stylizacja wymaga dużej poprawy, ale nie można się poddawać, ponieważ mam nadzieję, że niedługo dostanę od Ciebie następną stylizację, która zapewne po moich radach zwali mnie z nóg. :) 

wtorek, 30 kwietnia 2013

niedziela, 28 kwietnia 2013

Konkurs ROZPOCZĘTY !

Mieliście czas do niedzieli, ponieważ nie zgłosiło się 20 osób zostajemy przy początkowym regulaminie.

Temat to - ROCKOWA JESIEŃ

Myślę że nie muszę nic tłumaczyć. :)
Na stylizacje czekam do 5 maja. Postarajcie się :)

czwartek, 25 kwietnia 2013

FASHION 100%

Tematem tego wpisu będzie moja stylizacja. Uważam, że jak dotąd najlepsza z najlepszych ! ;)

No się w niej tak zakochałam, że aż nie wiem co napisać. MORO, ELEGANCJA I SZYK.
Wszystko razem dało mi taki efekt. Całość pochodzi z kochanego OB. 


Zgłoszenia

Jeżeli do  niedzieli nie zgłosi się przynajmniej 20 osób, niestety konkurs będzie musiał być przeprowadzony na starym regulaminie i nagrodach ( modolarach ) Liczyła, że szybciej znajdę chętne osoby, ale niestety źle myślała. Także macie czas do NIEDZIELI !

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Tytuł Pierwszej Vicemis :)


Chciałam wszystkim bardzo podziękować za oddane na mnie głosy. Wiem, że pewnie dużo osób się nie zgadza z wynikami i sama się nie spodziewałam takiego efektu końcowego,ponieważ wiem, że były dziesiątki lepszych od mojej stylizacji. Strasznie się cieszę i jestem wszystkim bardzo wdzięczna.


A co do stylizacji, jak widać elegancka na spotkanie lub wyjście. Mocny makijaż pasuje do stroju. Szykowna fryzura, krótko zaczesana dodaje wdzięku całości. Ubiór jednak to pomieszane style, które razem tworzą czarujący zestaw. Wszystkie ubrania pochodzą z OB.  
Komentujcie jak wam się podoba.:)

niedziela, 21 kwietnia 2013

Jak na razie zgłosiły się :

1. Tyśka233
2. sanndy_anonymous
4. PATIO998
5. MansterOfHatered
6. kiciapl
7. soiree2
8. raaasti
9. Kubik
10. olenkapikolo31
...
Nadal można się zgłaszać do wygrania glamsy !

sobota, 20 kwietnia 2013

Elegancko i na luzie

Hej. Dawno nie dodawałam żadnej "normalnej" notki, ponieważ jak zauważyliście ostatnio dodawane są tylko informacje na temat konkursu. Dzisiaj postanowiłam, z powodu chwili wolnego czasu napisać nowy post. Tematem będzie moja najnowsza stylizacja. :)


Cały strój składa się z ubrań z 2 butików, a mianowicie ohioisonfire oraz z OB. 
Całość to w sumie 80 $ i  25 glamsów. Dość drogo ale z tymi ubraniami jak widać można dużo pokombinowć :)





Zgłoszenia

Pod tym postem zgłaszajcie się do konkursu. Do wygrania  GLAMSY !

czwartek, 18 kwietnia 2013

NIESPODZIANKA !

Jeżeli w konkursie będzie uczestniczyło przynajmniej 20 osób do wygrania będą GLAMSY
Myślę, że warto :)

dotychczas zgłoszone osoby : 

1. PATIO998
2. MansterOfHatered
3. kiciapl
4. soiree2
5. raaasti
6. Kubik
Ponieważ nikt już się nie chce zgłosić jest mała zmiana regulaminu

Aby wziąć udział trzeba obserwować bloga publicznie ! ;)
W każdym etapie odpada tylko 1 osoba !!!
Dogrywek nie będzie !
stylizacje oddajemy na czas ! (jeżeli nie będzie można muszę znać przyczynę wtedy przedłużę termin )

Oceniam
Zgodności z tematem- /5 pkt.
Całość- /10 pkt.
Dodatki- /10 pkt
Fryzura- 5 pkt
Twarz- /10 pkt


poniedziałek, 15 kwietnia 2013

czwartek, 28 marca 2013

Stylomierz

chcę wam przedstawić kilka wybranych modelek. Ponieważ są to losowe osoby nie będę ujawniać ich nazw na FS. A więc przejdę już do " sedna sprawy " .

Pierwsza modelka


  Ta stylizacja ogólnie mi się podoba. Jest pomysłowa dobrze połączone ubrania. Jednak jest kilka rzeczy, które tu nie pasują. Włosy, totalnie nie    
łączą się z tą stylizacją, złocisty blond całkowicie tu nie pasuje. Inną jeszcze sprawą są usta, wyglądają jak by miały nałożone kilo błyszczyku, psują cały wygląd twarzy. Kolczyk w nosie jest dodatkiem, który  bardziej współgrałby ze sportowym, lub bardziej luźnym ubiorem.
Muszę jednak dodać, że ubrania są świetnie połączone, genialny strój.

twarz: 15/25
włosy: 8/25
ubiór: 50/50
całość: 72/10
-dobrze 











Druga modelka




 Stylizacja świetna. Ubrania cudnie połączone, genialne zestawienie kolorów. Jednak coś mi tu nie gra. Jest to mianowicie makijaż, oczy
maja trochę dziwny kształt i są przesadnie wymalowane, usta mogłyby byś ale nie graja z reszta twarzy. Do reszty niec nie mam, ogólnie bardzo mi się podoba.

twarz: 15/25
włosy: 25/25
ubiór: 50/50
całość: 90/100
- świetnie !











Trzecia modelka




Ta stylizacja mnie totalnie urzekła. Wszystko jest idealnie dopracowane.
Każdy szczegół pasuje do reszty. Nie ma żadnych niedociągnięć.
Wszystkie kolory doskonale dobrane i połączone. Mogłabym się przyczepić jedynie do butów, niezbyt  mi się podobają. Ale dobrze pasują do reszty ubioru. Świetne dodatki oraz piercing.

twarz: 25/25
włosy: 25/25
ubiór: 50/50
całość: 100/100

Genialnie!! - gratulacje dla ciebie 

Pomóżcie !

proszę pomóżcie mi wybrać która stylizacja lepsza na konkurs ??
mam je dwie, a więc
nr.1                                                              nr.2


Tak wiem, że są bardzo podobne no ale to właśnie główny powód mojego niezdecydowania ;)
liczę na was. ♥

*** Przypominam, że trwają zapisy do konkursu !!!  ;)

środa, 27 marca 2013

Zapraszam wszystkich do brania udziału w konkursie !!!
-  nie ważne umiejętności
- nie ważny wiek
Tu liczy się tylko pomysłowość, którą ma każdy z nas !!!

wtorek, 26 marca 2013

Nowa zakkładka !!

Jak zauważyliście dodałam nową zakładkę na bloga " Stylomierz "
Od tej pory możecie przysyłać mi wszystkie swoje stylizacje, ja je będę oceniać,
 opisywać i dawać kilka rad.
Mam nadzieję, że chociaż od czasu do czasu dostanę jakąś stylkę.
Liczę na was ! ♥

PS. stylizacje przysyłajcie na pocztę :  czerwono_wlosa@wp.pl  lub gg : 46384235
Mamy jedną osobę na konkurs. Zgłaszajcie się jeszcze ;)

czwartek, 21 marca 2013

Konkurs

Konkurs!!
1. miejsce - 9.000 $ + 8 kom do stylek + 200 pkt energii + reklama na pasku ( czego chcecie) przez 3 dni
2. miejsce - 6.000 $ + 5 kom do stylek + 100 pkt energii + reklama na pasku ( czego chcecie ) przez 2 dni
3. miejsce - 3.000 $ + 3 kom do stylek + 50 pkt energii 

Regulamin :
- aby wziąć udział trzeba zostać obserwatorem tego bloga
-oddawać stylizacje na czas
- w każdym etapie odpadają 3 osoby
Przewidywane dogrywki !

Konkurs ma 4 etapy + finał
Nagrody będą rozdawane w ratach przez pierwsze dwa tygodnie po zakończeniu konkursu !

Oceniać będę :
Zgodności z tematem- /5 pkt.
Całość- /10 pkt.
Dodatki- /10 pkt
Fryzura- 5 pkt
Twarz- /10 pkt
*** pomysł /5 pkt

Dodatkowe punkty  
- za polecenie na pasku - 5 pkt
- na blogu - 5 pkt
( doliczenie tylko w 1 etapie )

Aby konkurs się rozpoczął musi zgłosić się przynajmniej 15 osób !!!

1. PATIO998
2. MansterOfHatered
3. kiciapl
4. soiree2
5. raaasti
6. Kubik


poniedziałek, 18 marca 2013

pomysły na stylizację

Zadajecie sobie czasami pytania ,,Jak to połączyć? czy to pasuje ? Nie mam pomysłu ?
 Od czego tu zacząć ?" Ale  musi być elegancko na każdą okazję !! Oto moje pomysły :3

1. Stylizacja
          na Zimę

























2. stylizacja
        Na wiosnę

























3. stylizacja
                     Na lato
























4. stylizacja
                 Na jesień





\



















5. stylizacja
                 Na Galę
























6. stylizacja
                 na Wyjście
























7. stylizacja
      trochę luzu
























To na tyle. Starałam się jak mogłam. Oceniajcie i piszcie komentarze. Do zobaczenia :3

niedziela, 10 marca 2013

wiosenny, deszczowy dzień

Pomóżcie mi moje kochane miśki !! ;P
która stylizacja lepsza na wiosenny, deszczowy dzień ?? ;)



niedziela, 3 marca 2013

Mój nick

Przepraszam 
zapomniałam napisać na początku
mój nick na FS to : kema♥
tak więc dodawajcie mnie do znajomych oraz komentujcie i oceniajcie moje stylki

piątek, 1 marca 2013

lookbook

To mój pierwszy lookbook, więc proszę o wyrozumiałość ;)


A to stylka ;)


Tak, tak wiem, że inna bluzka xD, ale takiej samej nie miałam. Starałam się dobrać wszystko najlepiej jak umiałam i wydaje mi się, że chyba nie poszło mi najgorzej.;) Ogólnie dziewczyna na zdjęciu jest śliczna i świetnie wystylizowana, Zazdroszczę włosów ♥♥♥

środa, 27 lutego 2013

Ball

Stylizacja na bal ;)
No wiec kupiłam sobie sukienka, która bardzo mi się spodobała, więc od razu stworzyłam sobie z nią stylizację.c
Dałam kilka, dodatków ale przy takich stylkach z dodatkami trzeba uważać. Oczywiście zależy jaki efekt chcemy osiągnąć.;)
Oczywiście podstawą tej stylizacji miała być i nadaj jest ( xDD ) ta '' niebiańska'' sukienka.
Chociaż sami oceńcie czy to w ogóle jakoś wygląda.


Stroje Kąpielowe

Mogę się założyć, to znaczy praktycznie jestem pewna, że często potrzebny wam na jakiś konkurs lub po prostu do stylizacji strój kąpielowy. Lecz sama wiem z własnego doświadczenia, że znalezienie stroju nie jest łatwe. Dlatego też tworzę posta poświęconego sklepom, gdzie możecie znaleźć ładne, a tanie stroje kąpielowe. ;)

Pierwszy sklep to Lunatic










Pierwszy strój jest jednym z najładniejszych, jeżeli nie zjladniejszym strojem które tu wymieniłam.
Ma wszystko idealnie wycieniowane i dopasowane. Takich stroi mogło by być więcej i projektantki jak najbardziej niech biorą przykład. Po prostu strój GENIALNY.

Następny sklep Delia's

Tu pokażę tylko parę stroi bo w tym sklepie jest ich sporo ;)


Te stroje według mnie jakoś nie powalają, ale są nawet ładne, szczególnie te dwa u góry.

Jednokolorowe stroje znajdziemy też w Insanity



Te stroje zostały zrobione samodzielnie i jest naprawdę dopracowany. Możemy je wykorzystać nie tylko jako stroje, ale także jak najbardziej jako bielizne. ;)

Śliczne stroje kąpielowe możemy też kupić w butiku Flowery Meadow


Mi osobiście te stroje bardzo się podobają, naprawdę świetnie wyglądają na ' lalce' . Są bardzo starannie wykonane, a naprawdę TANIE

Oczywiście stroi  nie brakuje też w Beetlebum

Są góry stroi :


Oraz całe stroje :



Jeżeli chodzi o stroje jednoczęściowe możemy je kupić w ▲OH WOW LOVELY▲


Jak to mówią nie opłaca się przepłacać ;)











poniedziałek, 25 lutego 2013

Czarna Stylizacja


podstawą tej stylizacji są czarne spodnie w kwieciste wzory. Dzięki nim stylizacja ma to coś, nie jest prosta cała czarna. Z biżuterii dodałam tylko naszyjnik, aby zachować skromny wygląd stylizacji. Mnie tam się bardzo spodobała ta stylka. ;)
piszcie co byście zmieniły i czy się ładna ;)

piątek, 22 lutego 2013

Wiosenna Stylka ;3

W związku z tym, że zbliża się wiosna przygotowałam 2 wiosenne stylizację z tym samych ciuszkiem. ;3


Pierwsza modelka ubrana jest cała na brązowo, ponieważ właśnie z tym kolorem często kojarzy się wiosna. Jedynie okulary są białe,żeby się trochę wyróżniały i cały strój się  nie zlewał.
Drugiej modelce jednak dałam trochę luzu. Jedna stylizacja, a tyle styli. Kokarda emo, eleganckie buty, luźna koszula, kilka tatuaży i torebka. A jednak takie połączenie według mnie jest całkiem niezłe.
Która ładniejsza oceńcie sami







Przepis na sukienkę - Diy

Dzisiaj pokażę wam jak z kilku ubrań zrobić elegancką sukienkę. Wymyśliłam ją całkowicie przez przypadek, ale robi naprawdę świetne wrażenie. ;)



bluzka i bralet - Parsley
spódniczka - Gousse's Couture   

 A oto moja stylizacja z tą sukienką ;)



Mam nadzieję, że wam się podoba piszcie w komentarzach swoje zdanie ;**


























czwartek, 21 lutego 2013

Dodatki z futra

Czarne dodatki, ubrania z futra robią fenomenalne wrażenie. Można wykorzystać je w różnych połączeniach  
Przygotowałam dla was trzy stylki z wykorzystaniem tych ciuszków ;)


 



 1 stylizacja - futrzana spódniczka - Yalishandela
ślicznie wygląda w połączeniu z tym sweterkiem i białą bluzką. Dodałam też kilka czarnych dodatków, makijaż i dla mnie wygląda bosko ♥
2 stylizacja - futrzany sweterek z Beetlebum w idealnym połączeniu ze spódniczką ( Yalishandela ). Biała torebka i czarne buty dopełniają stylkę.
3 stylizacja - Futrzana kurtka z Pearl z dżinsową koszulą i marmurkowymi spodniami tworzy idealna stylizację. Jest też kilka dodatków co daje stylizacji ciekawszy wygląd ; kolczyki , to coś na głowie xD, bizuteria, okulary i torebka

Mam nadzieje, że wam sie podoba ;)


Pierwsza Stylka ;3


Więc oto jest pierwsza tutaj moja stylka ;)



Sukienka - Quarter
Kolczyki, buty - Beetlebum
Torebka - FancyIsland
Rajstopy-Parsley
Mam nadzieję, że wam się podoba  ;>
ale chcę znać wszystkie opinie i te dobre, i te złe ;)